Zapraszamy na warsztaty design thinking

W programie targów FURNISHOW 2017 znajdują się także dwa warsztaty design thinking: „Workspace for tomorrow, czyli powierzchnie biurowe i komercyjne, które zachęcają do pracy” oraz „Home & life balance, czyli czego rzeczywiście chce Klient, a nie chce nam o tym powiedzieć”. Liczba uczestników warsztatów jest ograniczona. Dowiedz się więcej...

Tematy i terminy

Do wyboru są dwa warsztaty w zależności, czy współpraca Państwa firmy na co dzień skupia się na pracy z klientem biznesowym czy indywidualnym. Przebieg i struktura warsztatów jest podobna, różnicą będzie temat. Czas trwania warsztatów to 3h.

Czwartek 26.10.2017, godz. 12.15-15.15
‘Workspace for tomorrow, czyli powierzchnie biurowe i komercyjne, które zachęcają do pracy’

Piątek 27.10.2017, godz. 10.15-13.15
‘Home & life balance, czyli czego rzeczywiście chce Klient, a nie chce nam o tym powiedzieć’

>>> POBIERZ OFERTĘ UDZIAŁU W WARSZTATACH <<<

button_kup-bilet.png

Kogo zapraszamy?

  • producentów mebli
  • architektów wnętrz
  • projektantów mebli
  • przedstawicieli sieci i salonów meblowych
  • przedstawicieli hurtowni i salonów typu home&garden,
  • reprezentantów sklepów internetowych,

Kto będzie prowadził?

Warsztaty poprowadzą doświadczeni moderatorzy design thinking:


Wojtek Ławniczak
Innowacja, strategia, service design, design thinking
wojteklawniczak.com

Członek – założyciel Service Design Polska. Doradca z siedemnastoletnim doświadczeniem w konsultingu. Doradza firmom oraz sektorowi publicznemu w rozwoju, specjalizując się w zagadnieniach związanych ze strategią. Doświadczony moderator procesów innowacyjnych w firmach, organizacjach i instytucjach. Wykładowca studiów podyplomowych, trener.


Iza Bernau-Ławniczak
food / design thinking 
klenergy.eu

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją i kreatywnością. Ma doświadczenie w realizacji projektów w branżach: FMCG, spożywczej i energetycznej. Współwłaścicielka polskiego innowacyjnego startupu zajmującego się projektowaniem żywności funkcjonalnej. Doświadczony copywriter. Laureatka nagrody Polskiego Radia za kampanię reklamową w branży energetycznej.


Ile to kosztuje?

Udział w warsztatach jest płatny - 199 zł brutto od jednego uczestnika. Nie przewiduje się zniżek dla grup/ kilku osób z jednej firmy.

W cenie:

  • merytoryczna wiedza prowadzących do czerpania pełnymi garściami
  • wspólny wysiłek umysłowy
  • satysfakcja z udziału w dobrej zabawie
  • energetyczne pobudzenie na jesienną pluchę
  • napoje/ przekąski w czasie warsztatów
  • wejście na wydarzenie (przez wszystkie dni targów)

Liczba uczestników warsztatów jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Jak się zgłaszać?

Bilet na warsztaty  można zakupić w serwisie www.mtp24.pl. Bilet na warsztaty jest jednocześnie biletem wstępu na targi.

button_kup-bilet.png

Do kiedy się zgłaszać?

Sprzedaż biletów będzie prowadzona do 22 października 2017 lub wyczerpania limitu miejsc.

 

Czym jest design thinking?

Design thinking to metoda twórczego rozwiązywania problemów, która po raz pierwszy została zdefiniowana w latach 60. w Stanach Zjednoczonych. Jej celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań poprzez wykorzystywanie specyficznych metod pracy, pobudzających kreatywność. Wszystkie działania przekładane są później na schemat biznesowy. Design thinking opiera się na myśleniu projektowym, którego zadaniem jest dostarczenie twórczych rozwiązań. Jest to na tyle uniwersalna metoda, że może być stosowana od start-upu po wielką korporację. Dewizą design thinking jest “doing, not talking”, więc zapisywanie każdego szczegółu projektu zamienione jest na kilkuetapowy podział zadań rozszerzających i precyzujących kolejne wątki. Takie myślenie projektowe można podzielić na dwa etapy: konkretny proces podzielony na etapy oraz charakterystyczny sposób myślenia i odpowiednie nastawienie.

Dlaczego warto stosować design thinking?

Design thinking jest o tyle uniwersalną metodą, że można z niej korzystać nie tylko w kwestii projektowania nowych produktów, ale również na przykład szukania innowacyjnych rozwiązań dla danej sytuacji. W ten sposób istnieje możliwość rozwiązania skomplikowanych problemów, nawet tych biznesowych. Design thinking zapewnia bowiem świeże spojrzenie na daną sytuację, dzięki czemu można na nowo odkryć problem i zbliżyć się do znalezienia odpowiedniego rozwiązania. Proces projektowy jest otwarty, przez co zaangażować się w niego mogą nawet osoby, które na co dzień mają odmienne doświadczenia zawodowe. Dzięki temu można spojrzeć na problem z różnych punktów widzenia.

Co jest efektem design thinking?

Celem metody jest kreowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań  m.in. w postaci nowych produktów, innowacyjnych technologii, usług, strategii, procesów, programów edukacyjnych, a nawet  modeli biznesowych. Niezależnie od tego, czy działamy w  biznesie, przemyśle, edukacji, administracji, Design Thinking wspiera rozwój innowacji i daje gwarancję niestandardowych rozwiązań.

>>> POBIERZ OFERTĘ UDZIAŁU W WARSZTATACH <<<

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact